عرضه آپدیت اندروید ۴.۰.۴ به همراه سنس ۴.۱ برای HTC One X
Android Apple
سایت تخصصی اندروید و اپل

 همانطور که می دانید اولین گوشی HTC One X اولین گوشی چهارهسته ای بود که به علاقمندان اسمارت فون ها عرضه شد. این گوشی با اندروید ۴.۰ و رابط کاربری جدید و بسیار زیبای Sense 4.0 وارد رقابت شد. یکی از معایب این گوشی سرعت نسبتاً پایین و لگ در رابط کاربری و کیفیت عکسهای نه چندان خیره کننده بود. خوشبختانه امروز اچ تی سی آپدیت جدیدی را برای نسخه آسیایی چهارهسته ای از One X عرضه کرده است که ضمن آپدیت سیستم عامل گوشی به اندروید ۴.۰.۴ رابط کاربری را به Sense 4.1 ارتقا داده و سرعت گوشی و کیفیت تصاویر دوربین را افزایش می دهد.

 

در رابط کاربری Sense 4.1 سرعت مرورگر وب افزایش یافته است و با حذف برخی انیمیشن های اضافه لگ ها و کندی های محیط گوشی بسیار کمتر شده اند. نتایج تست Quadrant با امتیاز ۶۰۰۰ پیشرفت زیادی را نسبت به نسخه قبلی نرم افزار One X نشان می دهند و همچنین مشکل دکمه مزاحم Menu نیز حل شده و کاربران می توانند به دلخواه خود دکمه مالتی تسکینگ را به منو اختصاص داده و نگه داشتن آن را به عمل مالتی تسکینگ اختصاص دهند. از دیگر مزایای این آپدیت افزایش کیفیت تقریبی عکس های دوربین و بهینه سازی فوکوس ادامه دار و White Balance است.

در بعضی نسخه های گوشی همچنین بازی Dead Space به صورت رایگان برای کاربران One X قرار داده شده است و چند بازی هم به صورت نسخه آزمایشی وجود دارد. این آپدیت به صورت OTA و از طریق اینترنت بر روی گوشی قابل دریافت است پس اگر از کاربران این گوشی هستید حتی الامکان گوشی خود را به شارژ متصل کنید و با استفاده از WiFi این آپدیت ۱۴۸ مگابایتی را دریافت کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط manoochehr

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 29035
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2